شرح وظایف حوزه معاونت توسعه


شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع:
  1. تعیین سیاستها و خط مشی های دانشکده در زمینه  مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی ، مالی ، فیزیکی رفاهی و پشتیبانی و اطلاعاتی
  2. تامین نیازهای نیروی انسانی ، مالی ، فیزیکی و اطلاعاتی دانشکده
  3. نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری ، مالی و استخدامی کلیه واحدهای تابعه دانشکده
  4. تعیین و ابلاغ ضوابط و دستورالعملهای لازم در زمینه امور پرسنلی ، اداری ، مالی ، امور عمومی ، نگهداری حسابها ، انجام هزینه ها ، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
  5. نظارت بر عملکرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی و اختصاصی
  6. نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورتحسابها ، اسناد و گزارشهای مالی
  7. ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی حوزه ستادی و دانشگاه
  8. مطالعه ، بررسی و پیشنهاد طرحهای اصلاحی در مورد توسعه سازمان و مدیریت در محورهای نظام مدیریت ،ساختار و تشکیلات ، سیستمها و روشها ،طبقه بندی مشاغل و آموزش علوم و فنون اداری – مدیریتی
  9. تنظیم سیاستها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاستها و برنامه های مصوب وزارتخانه و دانشکده
  10. تنظیم و پیشنهاد بودجه برای واحدهای تابعه دانشکده
  11. نظارت و تائید مناسب ترین طرحهای معماری و عمرانی واحدهای آموزشی ، بهداشتی و درمانی منطبق با اصول علمی و امکانات و شرایط جغرافیایی و فرهنگی و اقلیمی
  12. بررسی نیازهای ساختمانی ، تاسیساتی و تجهیزات و بررسی جهت تامین ، نگهداشت ، نوسازی و توسعه مراکز و موسسات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پژوهشی
  13. نظارت بر تهیه ، تنظیم و اجرای طرح های عمرانی
  14. اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
  15. ابلاغ قوانین و مقررات ، مصوبات ، آیین نامه ها ، و اساسنامه های مربوط به واحدهای تابعه
  16. تهیه و تنظیم طرحها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت