شرح وظایف رئیس اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی:
- اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضاءهیات علمی و كاركنان غیرهیات علمی و پیش بینی كادر علمی،اداری، فنی و درمانی مورد نیاز دانشکده
- تصمیم گیری، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی
- تلاش در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشکده
- نظارت بر صدور احکام پرسنلی، کارکنان، بازنشستگان و وظیفه بگیران
- برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و اخذ مجوزهای استخدامی بر اساس اولویتها و نیازها
- اقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی
- تامین منابع انسانی لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروی های طرح پزشکان و پیراپزشکان
- برنامه ریزی لازم جهت کنترل و نظارت بر واحدهای کارگزینی دانشکده
- ارائه نظرات اصلاحی در زمینه امور اداری دانشکده به منظور پیشبرد هدفهای جاری دانشکده در اموراداری
- نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیات علمی و غیر هیات علمی و پرونده های استخدامی آنان
- پیش بینی و اظهارنظر در نیازهای پرسنلی واحدهای دانشکده با همكاری گروه بودجه و اداره تحول اداری
- انجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و بركناری كاركنان براساس مقررات و آئین نامه های مربوطه
- اجرای مصوبات انضباطی كاركنان و رسیدگی به اجرای خط مشیهایی كه در آن رابطه ابلاغ گردیده است
- تهیه و تنظیم شرح شغل كاركنان همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پستهای سازمانی و یا طریق دیگر
- هماهنگی لازم با مدیریت نیروی انسانی سایر دانشگاه ها وتبادل اطلاعات و تجربیات
- تنظیم كمكهای غیرنقدی كاركنان با همكاری واحدهای مربوطه
- شرکت در جلسات و ابلاغ و اجرای مصوبات هیئت رئیسه و هیئت امناء در حوزه پرسنلی
- انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات