شرح وظایف رئیس اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی


شرح وظایف رئیس اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی:

  1. اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضاءهیئت علمی و كاركنان غیرهیات علمی و پیش بینی كادر علمی،اداری، فنی و درمانی مورد نیاز دانشکده 
  2. تصمیم گیری، برنامه ریزی  و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی
  3. تلاش در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشکده 
  4. نظارت بر صدور احکام پرسنلی، کارکنان، بازنشستگان و وظیفه بگیران 
  5. برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و اخذ مجوزهای استخدامی بر اساس اولویتها و نیازها
  6. اقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی 
  7. تامین منابع انسانی لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروی های طرح پزشکان و پیراپزشکان
  8. برنامه ریزی لازم جهت کنترل و نظارت بر واحدهای کارگزینی دانشکده 
  9. ارائه نظرات اصلاحی در زمینه امور اداری دانشکده به منظور پیشبرد هدفهای جاری دانشکده در اموراداری 
  10. نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیئت علمی و غیر هیئت علمی و پرونده های استخدامی آنان 
  11. پیش بینی و اظهارنظر در نیازهای پرسنلی واحدهای دانشکده با همكاری گروه بودجه و اداره تحول اداری
  12. انجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و بركناری كاركنان براساس مقررات و آئین نامه های مربوطه 
  13. اجرای مصوبات انضباطی كاركنان و رسیدگی به اجرای خط مشیهایی كه در آن رابطه ابلاغ گردیده است 
  14. تهیه و تنظیم شرح شغل كاركنان همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پستهای سازمانی و یا طریق دیگر 
  15. هماهنگی لازم با مدیریت نیروی انسانی سایر دانشگاه ها وتبادل اطلاعات و تجربیات
  16. تنظیم كمكهای غیرنقدی كاركنان با همكاری واحدهای مربوطه 
  17. شرکت در جلسات و ابلاغ و اجرای مصوبات هیئت رئیسه و هیئت امناء در حوزه پرسنلی 
  18. انجام سایر امور مربوطه بر طبق مقررات وبا دستور مقام مافوق