خانم فاطمه خوش نیت
متصدی امور دفتری و بایگانی
مدرک تحصیلی: کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت
شماره تماس: 43222703-041
شرح وظایف متصدی امور دفتری و بایگانی
- حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی
- بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوطه
- پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
- پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی های، استعلاجی ها ،گواهی آموزشی و ارزشیابی سالیانه کارکنان
- تحویل پرونده های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
- بررسی نامه های ارسالی از طریق برنامه دبیر خانه و بایگانی نامه ها
- تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
- برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال میگردد و پیگیری وصول پرونده
- اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال میگردد.
- تکمیل و رفع نواقص مربوط به پرونده های پرسنلی کارکنان قراردادی
- اعلام پایان کار و ارسال پرونده پرسنلی کارکنان طرحی به مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشکده
- تهیه گزارش ماهیانه فعالیتها جهت ارائه به مقام ما فوق
- انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظرمقام مافوق و مطابق مقررات