امور دفتری و بایگانی

 

خانم فاطمه خوش نیت

متصدی امور دفتری و بایگانی

مدرک تحصیلی: کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت

شماره تماس: 43222703-041


شرح وظایف متصدی امور دفتری و بایگانی

  1. حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی
  2. بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوطه
  3. پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
  4. پیگیری امور مربوط به بایگانی مرخصی های، استعلاجی ها ،گواهی آموزشی و ارزشیابی سالیانه کارکنان
  5. تحویل پرونده های مخدومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
  6. بررسی نامه های ارسالی از طریق برنامه دبیر خانه و بایگانی نامه ها
  7. تشکیل پرونده جدید جهت پرسنل جدید الورود
  8. برگ شماری و لاک و مهر نمودن پرونده هایی که به سایر واحدهای تابعه دانشگاه ارسال میگردد و پیگیری وصول پرونده
  9. اعلام وصول پرونده های پرسنلی که از سایر واحدها به مرکز ارسال میگردد.
  10. تکمیل و رفع نواقص مربوط به پرونده های پرسنلی کارکنان قراردادی 
  11. اعلام پایان کار و ارسال پرونده پرسنلی کارکنان طرحی به مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشکده
  12. تهیه گزارش ماهیانه فعالیتها جهت ارائه به مقام ما فوق
  13. انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظرمقام  مافوق و مطابق مقررات